apaduhosagya

a futóverseny

2017. október 08. - apaduhosagya

Tegnap voltunk futóversenyen a macskával aminek két tanulsága volt számomra

  • A macskám szereti a futóversenyeket mert szerintem többet futott kint mint a sok sportoló (költői túlzással)
  • A macska egy csirkemágnes. Nem volt ember aki nem akarta megsimogatni, megfogni, felemelni, lefotózni, sétáltatni..stb. Ennél jobb csajozási módot pedig nem is akarhatna egy zárkózottabb ember.

Szóval satnya szociális életem egy újabb program opcióval bővült: a macska sétáltatással. Még szerencse, hogy jövő héten megjön az új táskája is. Ja igen, amit majdnem kihagytam, újra volt ember aki melegnek nézett, bár ezt a fotót elnézve, ezt nem is csodálom (amúgy nem zavar).

Más sztori: van egy gyermekkori ismerősöm, jó 10-12 éve ismerem, bár alapvetően nem tartjuk már a kapcsolatot. Viszont tegnap kint volt ezen a versenyen egy közös ismerősünk, aki elmesélte, hogy a 10 éves párkapcsolata, vagyis már a házassága, most ért véget. Ráadásul úgy, hogy a felesége, a szülés előtt két hónappal közölte, hogy beadja a válókeresetet. Egyből az jutott eszembe, hogy sírhatnék bármennyit is az elmúlt hónapok eseményein, az ismerősöm problémáját nem tudnám überelni. Bár talán nagyon más sem... 

Tíz év és egy esküvő után, az első gyermek érkezése előtt beadott random, 'el akarok válni' történet azért nagyon durva. Unokatesóm jutott egyből eszembe mert nála is hasonló volt a sztori, csak ott a pici születése után lépett le a srác azzal a nővel, aki eladó volt ott ahol a pelenkákat vette a kicsinek. Én nem is értem, mi van ma az emberekkel? Tényleg ennyire jó sora van mindenkinek, hogy ilyen szitukat hoznak össze? Az én utolsó szakításom meg ezekhez képest semmi (aztán pedig engem is megviselt). No de mindegy is, mivel a kérdésem költői így nem is akarok választ találni rá. Legalábbis itt nem. Sajnálom a srácot.. nagyon. 

A bejegyzés trackback címe:

https://apaduhosagya.blog.hu/api/trackback/id/tr8512940257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.09. 18:40:27

Mondjuk az buzisabb lenne ha te magad horgolnád macseknak a rucikat :)
Sőt ha te is hozzá öltöznél pinkbe :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.09. 21:46:00

én szeretem,ha egy férfi tud kézimunkázni

apaduhosagya · http://apaduhosagya.blog.hu/ 2017.10.09. 22:02:57

@szociál: haha, vicces mert valamiért érdekel a kötés :D szerintem amúgy a Pusztító című film miatt, ahol Stallone is pulcsit kötött. azóta férfias dolog a szememben :D (jó amúgy csak a kreatív dolgok felé vonzódok)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 06:32:33

@PeniValdes:
Kétértelmű ;)
Ahogy az is hogy a Viszkis köcsögözik :P

@apaduhosagya:
Azért makramé tanfolyamra ne iratkozz be, mert az se csajmágnes :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 07:25:24

@szociál: azt feltételezem hogy akinek fürgén mozognak az ujjai...anakk ott is úgy fognak

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 11:46:57

@PeniValdes:

Akkor én kézügyesnek vallom magam, de feltételezem ez még nem elég a nők meghódítására, az se baj ha van egy 3. lába az embernek :P
De mivel nem vagyok kosaras alkat.... :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 11:48:48

@szociál: szerintem az anyagi javak a vonzóak..pl amikor Ferike új bringát kapott minden kiscsaj körötte zsongoptt

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 12:00:59

@PeniValdes:

Szóval egy suzuki sx4-el elmehetek az anyámba :))
De ha van egy Q7-esem, de olyan a fejem mint Quazimódónak már be is fészkel a tojó :)
Veszek még egy lottót picsába.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 12:08:50

@szociál: ami még fontos hogy mindig letekert ablakkal menjél,és igyekezz minél nagyobb teret betölteni a verdában

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 13:55:53

@PeniValdes:

Szóval lógjon ki mindenem, és persze valami bulibáró zene szóljon....de mi van ha nem selejt szőke prostikat szeretnék felszedni ?
Könyvtárba beállhatok a verdámmal ?

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 13:57:03

@szociál: igen a fényes fehér ing az menő
én simán beállnék.)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 15:16:45

@PeniValdes:

Fú akkor beállok :)
Apunak most gondolom duhas az agya hogy szét offoltuk a posztot :)

Legyen on is, egy cicát hogy lehet rávenni hogy fusson a gazdival ?
Mert szerintem kb annyira konok állat mint a bullterrier, az ha nem akar akkor nem fog futni...igaz azok döcögni szoktak, ráadásul a macskát erre még tanítani is kellene, egy kutya meg alapból fut ha a gazdi is.
Szóval kismaratonon tuti nem indulnék el macskával, mert a felénél szétkarmolná az arcom :P

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 15:18:09

@PeniValdes:

Te amúgy szokol olvasni ?
Nekem roncsa szemem azér nem szokok, meg 3 oldal után elfáradok, jobb a tv-t nézni, meg ahhoz távirányító is van, nem kell lapozni.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 15:22:39

@PeniValdes:

Tök mindegy hogy van e rajta cicapóráz ha ő nem akar akkor csak húzod az aszfalton mint egy döglött macskát :)
Vagy a nyakadba ugrik és szétkarmol, ismét :))

Én írni se tudok tollal, csak klavival.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 15:37:38

@szociál: a magánoktatóüm macskája olyan hogy azonnal karmolk

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 15:40:10

@PeniValdes:

Az állatkínzás ha levágják a körmeit ?
Nézne miért nem tud feltapadni a függönyre :))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 15:42:42

@szociál: nekem az fura,hogy karmol..az én spanyol nevű macskám nem karmolt

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 15:47:26

@PeniValdes:

Tudod a macskák karmolni szoktak, a kutyák meg harapni, én is az animal planeten tudtam meg egyébként.
Ezért kell Fekete mambát tartani, azok nem karmolnak.
Nekem van egy, csak elcsatangolt a lakásban, de majd biztos elő kerül ha éhes lesz.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.10. 19:07:27

@szociál: nem tudom, ez olyan,hogy ha megakarod simizni már karmol
igen a fekete mamba nem karmol...csak ideges..én olyan ideges állatot még nem láttaím.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.10. 19:51:58

@PeniValdes:

Van baja a kormi cicádnak akkor :)
Vagy beléd költözött valami, és ő érzi :)
süti beállítások módosítása