apaduhosagya

Tinderem

2017. október 12. - apaduhosagya

tinderrr.jpg

Több havi Tinderezés után azt a summás végkövetkeztetést kell levonnom, hogy a lányok nagyon magas (értsd: iszonyatosan nagy) százaléka nyaralási fotómegosztónak használja az appot. Nincs nő akinél ne lenne legalább egy pálmafás levegőbe ugrós/hajón nyújtózós/kínai házat fotózós(wtf -> fotó a fotózásról?)/tengerparton semmibe révedős/baszott messze levő szikla szélén ülős/téli olimpián síszámban indulós/dimbes-dombos tájon teleobival fotózott hajigazítós/láthatóan baromi messze levő virágos mezőn virágot simogatós/barátnővel Angliában fotózkodós/étteremben nagy tálak előtt ülős/külföldi zászlót fogós/külföldi zászlóra mutatós/Pisai tornyot tartós/monumentális épületek előtt bambán bámulós/monumentális épületek embertelen magasságából sandán mosolygós/felhőkarcolóból üvegablakon kitekintős/naplementében levegőbe ugrós/szállodai medencében úszkálós/szállodai bejárat előtt állós és még sorolhatnám milyen fotó... Nincs bajom a világlátással, én is eljárok erre-arra de ezeket a fotókat elnézve, kezdem azt érezni, hogy ennek van egy kis 'státusz szimbólumos' tartalma is. Olyan lehet mint a fiúknál a kocsi/kigyúrt félmeztelen test/drága cuccok szentháromságának bármelyik eleme. 

Nem tudom, nekem intimebb dolog egy nyaralás. Főleg ha egy volt párommal mentem el, (mert gondolom ezen lányok nagy része szintén a volt párjával járt nyaralni) eszembe sem jutna megmutatni mondjuk a legutóbbi dominikai nyaralásom képeit... olyan gagyi és sértő (a volt pár fele is). Bár lehet bennem van a hiba. 

A bejegyzés trackback címe:

https://apaduhosagya.blog.hu/api/trackback/id/tr3512956911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.12. 14:21:15

A fészbuk és a hasonlók kinyírják az emberiséget, az a korszak elmúlt mikor vonalastelón lett megbeszélve minden, vagy küldtél egy levelet ami 2 napra rá oda ért a címzetthez, vártad baszki azt a szájonvert postást.
Most meg kinyitod a gémélt és azon agyalsz elolvasd e a keresztanyád levelét amint Németből küldött vagy várj egy két napot.
Múltkor annyira lefárasztott a levelével hogy azt írtam neki : egyik haveromnak a spanja szerzett szerzett 2 repjegyet Venezuelába, nyaralhatunk pár napig szállás kaja biztosított, és csak néhány könyvet kell vissza vinni európába, mert valaki elszeretné olvasni őket, neki meg nincs ideje repülgetni mert lassan szül a neje, hát nem megéri ? És még fizet is érte, ez tiszta őrület :)

Amint elolvasta a levelem felhívta a muteromat hogy azonnal szóljon nekem hogy drogfutárnak akarnak beszervezni, és ne hogy elrepüljek mert ott fogok megrohadni a börtönben stb stb :)))
Mélt is küldött persze, de hogy ezért még a muternak is szólt az elég húzós :))
Ha ezt postán küldtem volna el neki akkor eret vág :))

Nem rossz dolog az okosteló, nem azt mondom de az ilyen pokemon vadászatok és a többi szemét tényleg zombivá teszi a fiatalokat, rohadtul szarnak mindenre csak a telót bújják.
Köszönöm Istenem hogy akkor még mobilt telefon se volt mikor fiatal voltam, se konzol, egész nap lent voltunk és mozogtunk a haverokkal, egész nap...néha tanultunk is, nagy ritkán :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.12. 14:37:25

@PeniValdes:

Énis, de ha már tudom hogy le fog fárasztani azzal várok legalább egy napot.
Mert csak felb*$$za az agyam, és inkább holnap, mint ma.

tomhardynészonja 2017.10.12. 14:38:47

@szociál: régen minden jobb volt:(
Keresztanyád meg legalább halad a korral, és csak aggódik érted:))

Amúgy van igazság abban, amiket írtál, nem is kevés, de minden telefont bújó fiatalnak vannak szülei, úgyhogy nem csak a nagy büdös internet a hibás.

tomhardynészonja 2017.10.12. 14:39:58

amiről nincs kép, az meg sem történt:(

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.12. 14:44:05

@tomhardynészonja:

Nekem ne irkálja hogy *****-el elmentek biciklizni freiburgban, és olyan jó idő volt hogy a légy fuvallat nyaldosta az arcukat, és útközben sóskát is szedtek.
Hát a f*szomat a lágy fuvallatba ami nyaldosta, ezeket nekem NE.

De ha a szülő rászól a gyerekére , aki ráadásul tinédzser aki életveszély, az elindít egy örihari viszonyt velük, megtiltani nem lehet már szerintem, csak lemagyarázni hogy talán nem kellene ennyit mobilozni, egész nap printyeg a telója.

apaduhosagya · http://apaduhosagya.blog.hu/ 2017.10.12. 19:51:49

@szociál: Haha, csúnya de én meg anyámmal csinálom ezt. Nem tudja használni a netet és mindig olyan furán ír Facebookon, szóval csak akkor olvasom el, ha van hozzá idegzetem :) Vagy felhívom... hangulatfüggő :D

apaduhosagya · http://apaduhosagya.blog.hu/ 2017.10.12. 19:59:01

@szociál: Amúgy egy picit komolyabb választ is írok: nemrég nosztalgiáztam én is ezen, hogy 90-00 között, amikor én voltam általános iskolás, mennyire máshogy kommunikáltunk. Telefon ami mindig felcseszte anyámék agyát (ő szobájukban volt és ugye mindenki azon hívott), vagy a kaputelefon "csókolom a Jenő lejöhet játszani?" kérdéssel. Sőt volt amikor csajok hívtak még vezetékesen és utána el kellett magyarázni anyáméknak, hogy akkor nekem most barátnőm van-e vagy mi van :D Hiányzik. Annyival jobb szociális életem volt. Most tök egyedül vagyk, barátaim sincsenek nagyon viszont akkoriban kb a fél lakótelep ismerte egymást. Simán szóba álltunk bárkivel, satöbbi. Most meg nézem a metrón az általad írt zombikat és szörnyülködök, hgy mennyire felszínes és rideg már ez a világ.

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.12. 20:25:16

@apaduhosagya:

Hát igen, régen minden más volt, és természetesebb.
Emlékszem a 16. szülinapomra rendeztem otthon egy házibulit, csak kipattant a fejemből hogy lehet jó lenne mert annyi haverom volt, két legjobb spanommal a listáról huzigáltuk ki a neveket hogy elférjenek a 3 szobás panelban, anyámék meg addig a szomszédban húzták meg magukat :)
Mindenféle szalagavatókra elmentünk, mindenhol táncoltunk mint a Jamiroquai , és akkor nem volt mobil, a bulikon mindenki találkozott mindenkivel szombaton, vagy amikor tartották.
Ma már nem táncizok, sőt rühellem, az szép ha egy nő táncol, az természetes, de ha egy pasi az pojácaság, mint valami násztánc a paradicsommadaraknál billegnek és fészkelődnek, tök röhejes :))
Egy férfi táncolhat Jamiroquai, esetleg még Sam Rockwell, de kifújt, a többi leül és iszik :)
Emlékszem még kaputelefont se kellett nyomkodni, 4.-en laktam de elég volt ha felkiáltottak hogy gyere már le jáccanííííí !!! :)
Ez a technikai robbanás kiöli a kölkökből a gyerekkort, konzolon játszanak órákat, levegőn meg akkor vannak mikor elsétálnak az Árkádba, és ott is döglenek és eszik a pizzát vagy a hambit.
Nem is értem Japánban hogy nem döglenek meg 50 év felett, az életük a munka, olyan stresszben élnek hogy szétrobbanna a szívem, igaz néha szünetelnek és van egy két törzskörzés meg tigrisbukfenc az irodában, de utána robot tovább, még szabit se vesznek ki :)
Ráadásul olyan elektroszmogban dolgoznak a tokyoiak hogy a kezükben megmikrózzák a kaját, és egy oduban laknak, konkrétan a garzonnál is kisebben, nem kicsit lennék klausztrofóbiás.
Lemész az utcára és fél millió ember akar átsétálni az utcán, a metróba úgy tuszkolnak be, hát én ott baszhatnám a Buteyko légzéstechnikát, ott fordulnék fel :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.12. 21:44:12

@apaduhosagya: na nálunk meg az öregek a facebookon lógnak:)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 08:09:04

@PeniValdes:

Terike de szépet hímeztél :)
Hogy vannak az unokák ?
stb ? :))

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 09:48:15

@PeniValdes:

Akkor ?
Posztolják hedlájn hogy voltak sétálni ?
Vagy lement a löncshús ára a Penyben ? :))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.13. 09:58:01

@szociál: á dehogy:)
nyílnak a virágok az Azori szigeteken..
ő itt Pedro a Saint Kittsről
meg ilyenek..
Hévízen mindenki boldog

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:10:46

@PeniValdes:

Akik nem járnak hévízre, még ingyér se, mert a muskátlit akkor ki öntözi ?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:17:28

@PeniValdes:

De ha megkérdezel random 100 nyugdíjast hogy nyílnak e é AzEri szigeteken a kerti virágok, akkor csak néznek hogy mi van kedves riporterasszony, mi hol van ? :)
De a csikrefarhát kilóját tudom !

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.13. 11:19:50

@szociál: jaj meennyi kacsafarhátot ettem gyerekként

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:25:14

@PeniValdes:

Én gyerekként ettem nyerstojást is kenyérrel, fellett kverve, raktál bele sót, szórt pirospaprikát és kimártogattad fehér kenyérrel, fater néha ezt ette mikor megjött a bányából.
Mai szemmel rohadt egészségtelen :)
Sőt régen kipróbáltam a vizes cukros kenyeret ish :)
Nem voltunk szegények nyugi :))

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.13. 11:26:47

@szociál: kikevert tojást n is ettem..cukkoral fehéredésig verve

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:34:37

@PeniValdes:

hagymát nem bírom, múltkor ettem egy gyrost és majdnem meghaltam, sztem az epém nem bírja.
Pedig régen a majonézeskrumplisaláta is kedvenc volt, de abban is van hagyma, ezért felejtős.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.13. 11:36:13

@szociál: én az ecetes krumplisalátát szeretem a bécsi szelethez

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:38:17

@PeniValdes:

Látod azt is szerettem, rántott hallal.
Sajnos marad ez a hüje szarvasgomba meg a a sonka olaszországból, béna francia sajtok, orosz kaviár...pff már annyira unom őket

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:51:40

@PeniValdes:

Ettem seregben édes kekkszel májkrémet, mert már majdnem éhendöglöttünk.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.13. 11:52:52

@szociál: a koleszben volt egy csaj,aki kalácsot evett májkrémmel

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:54:24

@PeniValdes:

Szerintem kaláccsal finom, de csokis keksszel nem igazán :O
Kalács szenyónak is jó, mehet bele sonka, paradicsom, még kecsöpis :)

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.13. 11:58:36

@PeniValdes:

Alap
Aki normális azzal eszi :)
Gyepesek mint én meg szalonnával :P

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.13. 22:13:48

én tökre nem értem hogy miért tesznek fel magukról ilyen képeket?

szociál · szociesatjukol.blog.hu 2017.10.14. 11:00:54

Tovább megyek, miért tárol valaki magáról meztelen képeket a telóján ?
Sőt miért pakolja fel a felhőbe mint J. Lawrence ?
Ma már mindent meglehet hekkelni, egyik sem fél hogy a saját anyja is látni fogja a csupasz seggét, másik 5 milliárd lakossal együtt ? :)

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.14. 18:18:27

@szociál: vagy miért tárol a telóján női arcképeket?
süti beállítások módosítása