apaduhosagya

gyermeknevelés

2017. október 01. - apaduhosagya

22042328_607416236316955_8117316501034587779_o.jpg

Kurva Enyhén másnaposan el kellett ma mennem a boltba, szóval erőt vettem magamon és komótosan kibattyogtam a bejárati ajtó elé, mire ki jött nekem majdnem? Hát persze, hogy az egyik f@szfej kedvenc lépcsőházi lakótársunk. Egy nőről van szó aki ránézésre valamikor dekoratív csaj volt, vihette is volna valamire a külsejével viszont az élet nagyon nem adta be neki.. egyetlen jó dolga talán a lánya lehet aki az anyjával ellentétben egy halál cuki kis csaj. Az anyára jellemző, hogy mivel gigászi elfojtásai vannak az elcseszett életével kapcsolatban így mindent és mindenkit gyűlöl akinek egy picit több jutott mint neki. Nem viccelek, más értelmes magyarázatot nem találtam arra, hogy miért képtelen valaki például köszönni, ha közvetlenül az arcába kiabálom már, hogy szia, vagy miért utálja konkrétan az egész lépcsőház... 

Pár hónapja pont a kocsit bütyköltem a parkolóban amikor kilépett a lányával a lépcsőházból amire a lánya kitalálta, hogy neki pisilnie kell. Normális szituban ilyenkor fogja magát az anya, visszabattyog a lányával a lakásba és pisilnek. Egy nem normális szituban pedig odapisilteti a lépcsőház ajtaja elé kirakott szemetes kukákhoz, azzal a mondattal, hogy 'tudod lányom, nincs a lakásban vécé szóval nyugodtan pisilhetsz ide is'. A lánya persze ezen értetlenkedett, hisz nem akart az utcára pisilni, de az anyuka tovább erősködött, hogy a lépcsőházi (gondolom közös) vécéhez ő most nem megy vissza. Így maradt az utcai pisilés, nekem pedig a kellemetlen 'nem-odanézés'. 

anyja-lanya3.jpg

Persze a mai napot sem úsztam meg egy hasonló szintű, szuper anyai jó tanács nélkül. A mostani apropója a kislány cipője volt, ami egy egybetalpú, leginkább egy holdjáróra hasonlító cipő volt. Nem tudom mi a szakszerű neve, de én fixen nem adnám semmilyen nőre nem, hogy egy kislányra. Szóval a felállás: kislány és anyja a ház előtt, a kislány pedig sír mert nem akar ebben a cipőben menni.

- Anya én ezt nem akarom mert fáj a lábam benne...

- Kislányom, azért kell ilyet hordanod mert nő vagy. Nem buzi (ekkor mentem el mellettük, nem kizárt, hogy nekem szólt) vagy, vagy valami más. Ne hisztizz, majd jobb lesz...

Csattanó nincs, ő ilyen, a kislányt pedig borzasztóan sajnálom és kívánom neki, hogy ne legyen retardált ha felnő. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apaduhosagya.blog.hu/api/trackback/id/tr6312914239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wannabebiker · wannabemotoros.blog.hu 2017.10.02. 10:30:59

egy másik blogról idetévedve, sokadszori olvasásra jöttem rá, hogy a blogod neve nem apád hugyos ágya :D hanem apa dühös agya :D

pedig nem vagyok diszlexiás.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.02. 10:50:59

igen egyes szülők szeretik divatbabának öltöztetni a csemetét,majd csodálkoznak,hogy a gyerek nadrágja mehet a mosásba,mert szegény nem tudta lehúzni

apaduhosagya · http://apaduhosagya.blog.hu/ 2017.10.02. 11:35:47

@wannabebiker: :DD igen, valamiért informatikusként vonzódom az ékezet nélküli dolgokhoz. nem te vagy az első akitől megkaptam ezt de nem gond :)

apaduhosagya · http://apaduhosagya.blog.hu/ 2017.10.02. 11:37:49

@PeniValdes: hát itt szegény gyerekkel semmi baj sincs, azt leszámítva, hogy egy f@sz az anyja. tényleg, az a tipikus aki már a nézésével is gyűlöl téged. engem úgy neveltek, hogy legyek illedelmes, köszönjek, mosolyogjak stb.. de nála akárhogy próbálkoztam az évek alatt jófejnek látszani, nem jött be. szembe jön velem, rám néz, köszönök és semmi szót nem ejt ki a száján hanem megy tovább. és ez engem egy idő után felb@sz mert ha én megadom a tiszteletet neki, akkor ugyan ne essen már nehezére egy hellót mondania.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.02. 11:40:05

@apaduhosagya: ne köszönj neki. én 2 alkalom után nem köszönök.

tomhardynészonja 2017.10.02. 15:02:47

egyszerűen képtelen vagyok megérteni, hogy hogy viselkedhet valaki úgy a saját gyerekével, mint egy vadbarom. Ez a típus fog arról nyavalyogni öregasszonyként mindenkinek, mindenhol (rendelő, patika, bolt, utca, gang) hogy feléje se néz senki, pedig ő a lelkét is kitette :(
süti beállítások módosítása