apaduhosagya

alku

2017. október 02. - apaduhosagya

Minap írtam egy levelet a BKK-nak, a hamarosan induló metró felújítás kapcsán. Amint jön válasz, azt is kiteszem (igen, láttam az alternatív útvonal tervet amit a BKK javasol, sőt a hírekben is rendszeresen figyelem a fejleményeket). Itt sincs tanulság, sőt semmi látnivaló, csak úgy kijött... szeretek alkudozni, na. 

Tisztelt BKK munkatárs!

Egy olyan kérdéssel fordulnék Önökhöz amin nagyon sokat gondolkodtam az elmúlt időszakban és nem igazán találok rá kielégítő választ/megoldást. Tudni kell rólam, hogy Budapesten, a **** lakom és a xxxxx xxxx dolgozom. Számomra tökéletes választás az utazásaimra az M3 járművei. Soha nem sokalltam ezért a 9500 forintos bérlet árat mivel teljesen elégedett vagyok a főváros tömegközlekedési hálózatával. Imádom, hogy akár nappal, akár éjjel, szinte bárhova eljuthatok a városban, viszonylag kevés várakozással. 
Örömmel és egyben félelemmel olvastam a hírt, hogy a közeljövőben elkezdődik az északi vonal felújítása a hármas metró vonalán. Mivel ez kardinális kérdés nekem, így muszáj volt elgondolkodnom, hogy ezalatt az idő alatt mivel is oldom meg a munkába menetelemet. Mivel a felújítás a téli időszakra esik ezen a vonalon így még érdekesebbé teszi a helyzetem... 
Első elképzelésem egy kerékpár vásárlása volt. Ez teljesen vállalható dolog lenne számomra mert szeretek bicajozni meg még az egészségemre is vigyáznék (a városi levegő fixen edzi a tüdőt) de aztán elképzeltem ahogy a térdig érő szövetkabátomban, a -20 fokban tekerve beterít egy metró pótló busz... így ezt inkább elengedtem.
Második ötlet a már említett metró pótló busz. Introvertált emberként egy picit sokkoló nekem ha tömegbe kell mennem valahova így nehezen tudom elképzelni, hogy 20-30 percet zötyögjek a latyakos/lucskos buszon amin vagy izomból vagy sehogy sem megy a fűtés. És akkor még az influenza szezonról nem is beszéltem.
Alternatív útvonalként ott a 15, 115-ös busz, de arra meg a volt exem lakik/közlekedik, szóval az élből kizárva nálam (illetve ha jól sejtem, ugyanúgy tömve lesz mint a metró pótló).
Így maradna az egyes villamos de a valószínűsíthető tömeg miatt azzal sem szeretnék menni.
Ezen információk birtokában viszont érdeklődni szeretnék, hogy milyen alternatív megoldásokat tudnának nekem javasolni?
Illetve a 9500 forintos bérletárat egy jól behatárolható minőségű szolgáltatásért fizetem, amivel nincs is baj, viszont a felújítás alatt sem a minőséget, sem a kielégítő szolgáltatást nem fogom megkapni. Ebből kifolyólag érdekelne, hogy van-e lehetőség kedvezményes bérlet vásárlására ha bizonyíthatóan az említett útvonalat használom a minden napos közlekedésre?
Válaszukat és segítségüket előre is köszönöm!
Üdvözlettel
xyz

A bejegyzés trackback címe:

https://apaduhosagya.blog.hu/api/trackback/id/tr412921915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PeniValdes · http://asikerutjain.blog.hu/ 2017.10.02. 20:48:49

egyébként tényleg ennyire intro vagy. félsz közben? vagy hogyan?

apaduhosagya · http://apaduhosagya.blog.hu/ 2017.10.02. 21:30:56

@PeniValdes: bocsi, azt hittem a moderálás megtartja a kommented. szóval kiszedtem de tényleg ott lakom (ezt nem akartam benne hagyni a levélben). elvagyok amúgy a tömegben alapvetően, csak nem szeretem. jobban érzem magam egy hegyen vagy erdőben mint mondjuk egy város közepén. huh bonyi ez így de itt nem akarom kifejteni :)
süti beállítások módosítása