apaduhosagya

klónok támadása #1

2017. szeptember 26. - apaduhosagya

Megvan ez? Női bőr (vagy bőrnek) látszó kabát (bár nem nagyon értek az ilyen jellegű divatárukhoz).

Szóval ma hazafelé azon gondolkodtam, hogy vajon hány ilyen ruhadarabot tudnék megszámolni az út alatt. Mert az már régebben is feltűnt, hogy milyen sok nőn látni ezt a fajta terméket, viszont ma valamiért kerülnöm kellett, hogy ne találkozzak az exemmel volt időm buszozni egyet szóval úgy döntöttem számolgatok picit...

Számolni amúgy nehéz ezt mert az összes látott nő darabszámát értelemszerűen nem tudtam fejben tartani, de minimális információt azért adhat modern korunk Buffalojának kabátjának előfordulási statisztikájáról, hogy a Ferenciek terétől egészen az Árpád hídig (15-ös busz), 94 darab jött velem szembe. Igen, jól látod, 94 darab! Közben azon gondolkodtam, hogy vajon ez a 94 nő másban is hasonlíthat egymásra? Metszés van, hisz mind a 94-en divatosnak találták ezt a fajta kabátot, így ezen agyalva megpróbáltam elképzelni egy picit az gondolkodásukat életüket...  

Szerintem bölcsészek egyetemisták akik a Kazinczy/Dob/Deák környékén lófrálnak, imádják a rosé-fröccsöt, a felszínes tartalmas rakparti beszélgetéseket, a deszkát kezükben cipelő x-sportos no-shaving faszikat, a nyári estéken tekerni a fixie-ket, ebédre paleo/zöld/egészséges kajákat enni, hozzá fancy kartonpoharas kávékat inni..stb. Kicsit úgy érzem képzelem mint akiket futószalagon legyártottak majd kitettek az utcára, hogy 'nesztek, éljetek, most már egyedik és pótolhatatlanok vagytok'. Félre ne értsetek, nem a divattal emberekkel van bajom mert három hónap múlva ugyanezt leírhatnám a szövetkabátos emberekre is, csak valahol elgondolkodtam, hogy mennyire nagy jelentőséget tulajdonítunk a ruháknak, a márkáknak, a minél drágább kiegészítőknek miközben pont azt vesztjük el ezekkel amitől egyedik lennénk. Jó, persze én sem járok cosplay ruhákban, csak mert szeretem őket, de például rendszeresen nyomatok egyedi (akár magam által rajzolt) pólót. Mondjuk lehet pont ezért és nem azért mert macskával élek buziztak le a hétvégén aminek örömére rendeltem is magamnak egy macska-táskát.

olcsokabat.jpg

Na de vissza a kabát témához. Azon is gondolkodtam, hogy aki nem vonzódik az ilyen áruk felé az sem tudna nagyon mást választani őszre/tavaszra. Ott a T***o - N** Y**** - *&* - Z**a szentséges quartete ahol a felhozatalt elnézve vagy valami olcsó, kevésbé fullos egyszerű, vagy ilyen mindenki által hordott, de legalább drága egyedi kabátot tudsz csak venni. 

Amúgy ha már a cosplay szóba került, egy jó Terminatoros Swarzi kabátért azért sok mindent megadnék... bár ahogy elnézem, már az sem különbözik nagyon a mostaniaktól.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://apaduhosagya.blog.hu/api/trackback/id/tr1712895702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomhardynészonja 2017.09.29. 10:33:04

nekem attól függetlenül bejön ez a kabát, hogy ezek szerint szinte minden lányon ilyen van. Bizakodó vagyok, hogy mindegyik különböző, érdekes egyéniséget takar:)
süti beállítások módosítása